20 éve az EU-ban

Magyarország 2004-2024 – Fejlesztéspolitikai célok és kormányzás az elmúlt két évtizedben

2023. november 03. 11:39 - MKT admin

A Magyar Közgazdasági Társaság Fejlesztéspolitikai Szakosztályának szekcióülése a Magyar Regionális Tudományi Társaság XXI. Köz- és Vándorgyűlésén, 2023. november 2-án a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán.

A panel előadói: Péti Márton (Budapesti Corvinus Egyetem, Nemzetstratégiai Kutatóintézet), Finta István (KRTK RKI), Szaló Péter (Magyar Urbanisztikai Társaság), Mezei Katalin (Széchenyi István Egyetem), Szabó Mariann (Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem), Heil Péter (Európai Parlament, MKT Fejlesztéspolitikai Szakosztály), Baráth Etele (MKT Fejlesztéspolitikai Szakosztály) és Kondor Zsuzsanna (Nemzeti Közszolgálati Egyetem, MKT Fejlesztéspolitikai Szakosztály).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eu20.blog.hu/api/trackback/id/tr1718249813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása