20 éve az EU-ban

MRTT-konferencia, MKT-s szekcióval Pécsett

2023. október 24. 11:28 - MKT admin

A Kárpát-Balkán nagytérség kutatása lesz a témája a Magyar Regionális Tudományi Társaság XXI. Köz- és Vándorgyűlésének 2023. november 2-3-án a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán. A konferencia plenáris és szekcióülésein összesen 215 előadást hallgathatnak meg az érdeklődők.

A tanácskozás egyik szekcióját a Magyar Közgazdasági Társaság Fejlesztéspolitikai Szakosztálya és a Magyar Urbanisztikai Társaság szervezi, Magyarország 2004-2024 – Fejlesztéspolitikai célok és kormányzás az elmúlt két évtizedben címmel november 2-án, csütörtökön 13.30 és 16 óra között. A szekció élőben követhető lesz az MKT YouTube-csatornáján.

A panel előadói: Péti Márton (Budapesti Corvinus Egyetem, Nemzetstratégiai Kutatóintézet), Salamin Géza (Budapesti Corvinus Egyetem, Magyar Urbanisztikai Társaság), Finta István (KRTK RKI), Szaló Péter (Magyar Urbanisztikai Társaság), Mezei Katalin (Széchenyi István Egyetem), Szabó Mariann (Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem), Heil Péter (Európai Parlament, MKT Fejlesztéspolitikai Szakosztály), Baráth Etele (MKT Fejlesztéspolitikai Szakosztály) és Kondor Zsuzsanna (Nemzeti Közszolgálati Egyetem, MKT Fejlesztéspolitikai Szakosztály).

A konferencia részletes programja és regisztrációs linkje a https://mrtt.hu/vandorgyules2023pecs.html linken elérhető.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eu20.blog.hu/api/trackback/id/tr5418249795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása