20 éve az EU-ban

Környezetpolitikánk az EU-elvárások hálójában

2023. szeptember 23. 11:53 - MKT admin

microphone-2469295_640.jpgA 61. Közgazdász-vándorgyűlés környezetgazdasági szekciója 

Szekcióelnök: Csutora Mária egyetemi tanár, a Budapesti Corvinus Egyetem Fenntarthatósági Indikátorok Kutatóközpontjának Igazgatója, az MKT Környezetgazdasági Szakosztályának elnöke

Bevezető előadás: Szlávik János professzor emeritus, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem

A kerekasztal-beszélgetés résztvevői: Kerekes Sándor professor emeritus, Budapesti Corvinus Egyetem, az MKT Környezetgazdaságtani Szakosztályának tiszteletbeli elnöke Szabó László igazgató, Budapesti Corvinus Egyetem Regionális Energiagazdasági Kutatóközpont Szlávik János professzor emeritus, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eu20.blog.hu/api/trackback/id/tr218249829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása